FORMACIÓ PER ADULTS

ESCOLA DE DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Gi Escola es una escola de dansa i arts escèniques situada a Mataró, amb professors professional treballant actualment en televisió, pel·lícules i videoclips.

Disposem de quatre sales diàfanes, tres de dansa i una de música amb llum natural, terrassa, dutxes i fàcil aparcament.

Les classes d'adults de Gi Escola són una combinació entre formació i diversió. Són classes molt didàctiques on s'aprèn alhora que ens posem en forma i assolim els nostres objectius personals.

dansa

teatre musical

teatre

música i cant

Teatre Musical

MUSICAL

Classes destinades a teballar la interpretació, la veu i el cos a partir de diferents exercicis d'entrenament per la formació completa de l'actor. Es treballarà la tècnica teatral a través de l'energia, el moviment i la connexió entre la veu, el cos i les emocions, a la vegada que també es prepara una obra pròpia, representada davant de públic.

Dimarts
19h a 20:30h - INTERPRETACIÓ
20:30H A 21:30H - MÚSICA

DIVENDRES
17:30H a 19h - INTERPRETACIÓ
19H A 20H - DANSA

Matrícula Anual 65€

5h de formació a la setmana - 115€/mes

mamma-mia-poster.jpg

DANSA

Classes destinades a posar el cos en forma a l'hora que es treballa coreografies modernes al ritme de Contemporani i Hip Hop

DANSA TOTS ELS ESTILS
Dimecres de 21:00h a 22:30h
Divendres de 21:00h a 22:30h

Matrícula Anual 65€
1,5h de formació a la setmana - 45€/mes
3h de formació a la setmana - 80€/mes

DANSA

MÚSICA I CANT

Forma't musicalment amb professionals de la música. Instrument, veu, sorfeig, llenguatge musical...

Classes adaptades al teu nivell!

HORES A CONCERTAR
Matrícula 65€