CHEERLEADERS PROFESSIONALS

logo giescola sin fondo.png
COREOGRAFIA - DANSA - ELASTICITAT - FLEXIBILITAT - EQUILIBRIS - ACROBÀCIES AÈRES I ESTÁTIQUES  - FIGURES - SHOWS I MOLT MÉS

Si vols viure l'essència d'una Cheerleader, aquesta és la teva disciplina!

Balla en els millors esdeveniments nacionals i internacionals formant-te de la mà del millor professorat del sector.

Formació d'alt nivell a partir de 18 anys.

image00026.jpeg
image00007(1).jpeg
image00030.jpeg
image00021.jpeg

Hem treballat amb

CANADApato_trans-copia.jpg
logo_formula1_nuevo.jpg
Illa-fantasia.jpg
intimissimi.jpg
KM_DFB_Koop_Logo_rgb.jpg
ironman-logo.jpg
hollister.jpg
LOGO-ARNOLD-2020.jpg
logomataropark.png
Nike-logo.jpg
logo_.jpg
descarga.jpg

QUÈ TREBALLEM A LES CLASSES?

COREOGRAFIA I DANSA:

A totes les sessions els alumnes treballaran exercicis de base tècnica per poder aplicar-los a les diferents coreografies. Dirigides pel millor professorat del sector, practicaran diferents estils de dansa, com per exemple, HIP HOP, COMMERCIAL DANCE, JAZZ, JAZZ FUNK, CONTEMPORANI i molt més. És molt important poder tenir el control corporal necessari per realitzar qualsevol moviment.

ELASTICITAT:

Capacitat d’estirar i contraure els músculs. En el moment que es produeix l’elasticitat, el múscul té la propietat de recuperar la seva forma després d’estar sotmès a una contracció. Això és degut al fet que durant la fase de contracció es fa curt i durant la fase de relaxació s’estira.

FLEXIBILITAT:

Capacitat física que permet realitzar el major recorregut articular. Ens permet realitzar moviments de major amplitud amb alguna part o tot el cos sencer.

EQUILIBRIS:

Exercicis que requereixen una posició concreta del cos per aguantar amb una o poques parts del cos a terra. Requereixen concentració i atenció per poder realitzar l’exercici correctament. Generalment s’aguanta amb les mans. Aquest cas en concret, a part d’augmentar la concentració, l’alumne en realitzar l’exercici en equilibri adquireix un coneixement del cos físic en funcionament denominat palanques, és a dir, saber contrarestar les extremitats i el cap per realitzar l’equilibri.

ACROBÀCIA:

Exercicis gimnàstics i d’habilitat que impliquen equilibri, agilitat, coordinació i molta potència (exercicis avançats). Tipus d’exercicis:

• ESTÀTICS: exercicis amb una postura concreta sense moviment que requereixen equilibri, coordinació i força.

• AÈRIS: combinació d’elements acrobàtics aterrant a terra amb una sola postura que es manté a l’aire un espai de temps breu. Exercicis que necessiten agilitat.

• SENSE FASE AÈREA: exercicis similars als aeris, però sempre hi ha una part del cos en contacte amb el terra. Tots tenen mobilitat, no es queden de forma estàtica en cap moment.

FIGURES:

Resultat d’adoptar una posició concreta, de forma estàtica, ja sigui en equilibri o no, formant una imatge espectacular i vistosa. Aquesta pot estar formada per un grup de persones que estiguin superposades o simplement per una de sola.

REALITZACIÓ DE SHOWS:

Aquesta disciplina està enfocada en la realització de Shows i actuacions, tant nacionals com internacionals. Les alumnes es prepararan per a aquests esdeveniments professionals: tracte amb el públic, expressió facial i corporal, aplicació de coreografies i molt més.

Tots els dissabtes - COMENCEM L'1 D'OCTUBRE!
De 15:00h a 18:00h

Matrícula 65€
3 hores de formació a la setmana - 95€ mensuals

Dirigit per

INMA GARCÍA

Directora del Gi Escola

Captura de pantalla 2020-11-22 a las 10.

CHEERS SHOW

DISCIPLINA RELACIONADA