CICLE FORMATIU

DANSES URBANES

GRAU MITJÀ

El Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Danses Urbanes de Gi Escola és una experiència educativa única i transformadora que t'obre les portes a l'apassionant món del ball urbà.

Titulació Oficial de la Generalitat de Catalunya

1466 hores repartides en dos cursos presencials

Portes obertes

díes 16, 20 i 23 d'abril

Matèries i continguts que s'imparteixen
  • Coneixement del Cos i Preparació Física per a la Dansa Urbana (132 hores)

• Complement de Base Tècnica de Dansa Clàssica i Dansa Contemporània (132 hores)

• Tècnica de Breaking (132 hores)

• Tècnica de Locking (132 hores)

• Tècnica de Popping (132 hores)

• Tècnica de Hip hop (132 hores)

• Taller Coreogràfic i Pràctica Escènica en Tècniques de Dansa Urbana (165 hores)

• Organització d'Activitats. Gestió i Animació de Grups (66 hores)

• Treball Final (66 hores)

• Formació i Orientació Laboral (66 hores)

• Llengua Estrangera (Anglès) (66 hores)

• Formació en Centres de Treball (100 hores)

• Hores de lliure disposició (79 hores)

• Tutoria (66 hores)

Descarrega tot el pla docent​

El Gi escola d'Arts Escèniques​ imparteix el grau en Tècniques de Dansa Urbana sota el Decret 16/2021, de 9 de març, pel qual es crea el títol de la Generalitat de tècnic o tècnica en Tècniques de Dansa Urbana, i se n'estableix el currículum (DOGC núm. 8362, d'11.3.2021)

Formació Professional

autoritzada per

la Generalitat de Catalunya

Logotipo_de_la_Generalitat_de_Catalunya white.png

FES REALITAT LA TEVA PASSIÓ PEL BALL URBÀ!

Uneix-te al nostre cicle formatiu de grau mitjà en danses urbanes i converteix-te en un professional del sector!

FILOSOFIA EDUCATIVA I MISSIÓ DEL GI ESCOLA

Al Gi Escola ens comprometem a anar més enllà de l'ensenyament tècnic. La nostra missió és nodrir el teu talent individual i desenvolupar la teva identitat com a artista. A través del nostre enfocament en la gestió emocional i la creativitat, fomentem un ambient on puguis créixer, experimentar i finalment innovar al món de la dansa urbana.