360_F_345569849_VtSE7iPaACiQz9gKl0FRYrK6jSXSHL1c.jpg

DANSES URBANES

VISITA'NS

CONÈIX L'ESCOLA

A Giescola, creiem que l'art no és només una expressió, sinó un viatge d'autodescobriment i creixement. La nostra escola d'arts escèniques s'enorgulleix d'oferir un entorn on cada estudiant pot florir i trobar la seva pròpia veu en el vast món de l'art. Enguany, estem emocionats d'obrir les nostres portes a futurs artistes i entusiastes de l'art com tu.

ESCOLA

Prepara't per submergir-te en el cor de la creativitat i la passió. En caminar per les nostres instal·lacions, podràs sentir l'energia vibrant de la creativitat en cada racó. Durant aquestes jornades, et guiarem a través de les nostres modernes instal·lacions, incloent espais d'actuació, estudis de dansa i àrees de pràctica musical. Cada pas que donis t'acostarà més a entendre què fa de Giescola un lloc tan especial per aprendre i créixer.

Camí del Mig 71, 2º 1a .  08302 Mataró

info@giescola.com

GRAU SUPERIOR TEATRE

A Giescola, ens enorgullim dels nostres programes especialitzats, dissenyats per nodrir i desenvolupar el talent en totes les seves formes. El nostre Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d'Actuació Teatral és perfecte per aquells apassionats pel teatre, cinema i televisió. Aquest programa cobreix tot, des de interpretació i anàlisi de text fins a veu i moviment, oferint una educació integral en les arts escèniques.

GRAU MITJÀ DANSES URBANES

Per als amants del ritme i l'energia, el nostre Cicle de Grau Mitjà en Danses Urbanes és l'elecció perfecta. Submergeix-te en la cultura de les danses urbanes i explora una varietat d'estils com el hip-hop i el breakdance. Aprendràs no només a moure el teu cos amb confiança, sinó també a entendre la història i l'evolució d'aquestes vibrants formes de ball.

ALTRES CURSOS

A més d'aquests programes especialitzats, també oferim una varietat de cursos regulars que abasten des de la dansa en totes les seves formes, com es la disciplina de cheersleader show fins al teatre musical, l'art dramatic, l'educació musical, el teatre o el cinema . Aquests cursos estan dissenyats per a estudiants de totes les edats i nivells, brindant-te l'oportunitat d'explorar els teus interessos i desenvolupar les teves habilitats en un entorn de suport i estimulant.

Uneix-te a Nosaltres

Troba el Teu Camí Artístic

Ja siguis somiador de ser el proper gran actor, ballarí, músic o simplement estiguis buscant un lloc per explorar i créixer en les arts, Giescola és el lloc per a tu. T'invitem a unir-te a nosaltres per descobrir més sobre la nostra oferta educativa i com pots formar part de la nostra vibrant comunitat.

Per a més informació, no dubtis en contactar-nos a través del nostre correu electrònic o per telèfon. També estem actius en les xarxes socials, on pots mantenir-te al dia amb les últimes notícies i esdeveniments de Giescola.

Estem emocionats de veure't aviat i acompanyar-te en el teu viatge artístic a Giescola.

¡NO T'HO PENSIS MÉS!

Contacta'ns!