CICLEs FORMATIUs

ARTS ESCÈNIQUES

· CINEMA · ACTING · DANSA · MÚSICA · CANT · TEATRE MUSICAL·
· danses urbanes ·

Endinsa't en la màgia de les arts escèniques amb els nostres cicles formatius, impartits per professionals reconeguts en el sector, i prepara't per brillar a l'escenari i la pantalla.

Formació Profesional autoritzada per la Generalitat de Catalunya.

LOGO-EDUCACIO-CAT-1-1.png
360_F_345569849_VtSE7iPaACiQz9gKl0FRYrK6jSXSHL1c.jpg

CICLES FORMATIUS

PORTES OBERTES

DÍES 16, 20 i 23 d'ABRIL

GRAU SUPERIOR

GRAU MITJÀ

DANSES URBANES

El nostre objectiu principal és oferir una formació qualificada amb professionals en actiu dels sectors de l'interpretació, la direcció escènica, el cinema, la dramatúrgia, la música i la dansa, així com en altres àrees de coneixement i recerca pròpies del teatre. Per això, al nostre centre apostem per una dinàmica de formació eminentment pràctica, basada en la sinergia entre especialitats, fomentant el treball conjunt entre estudiants per desenvolupar plenament la seva creativitat i personalitat des del primer dia i al llarg dels 2 anys d'estudis.

Durant els dos anys de formació, combinem processos d'aprenentatge a llarg termini amb experiències intenses i específiques a través d'assignatures anuals, tallers trimestrals i workshops. Des del primer dia, els alumnes treballen amb professionals del sector, establint contactes i relacions a la indústria. Diverses vegades a l'any, presenten públicament el resultat del seu treball a classe, sumant experiències al seu bagatge com a intèrprets i posant en pràctica l'après après.

GRAU SUPERIOR

GRAU MITJÀ

DANSES
URBANES

Descobreix una formació artística i personal d'excel·lència en el 'Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Danses Urbanes' de Gi Escola. Aquest programa, que atorga una titulació oficial, t'endinsa en el vibrant món de les danses urbanes amb Breaking, Locking, Popping i Hip Hop. Aprendràs de professionals en actiu, destacats en la indústria, a través de tallers coreogràfics i pràctica escènica. A Gi Escola, ens comprometem amb el creixement integral dels nostres estudiants, fusionant l'art amb el desenvolupament personal.

Omar5_edited.jpg