Negro y textura blanca abstracta

BENESTAR

Teràpies

Un espai on estimular el poder de sanació natural de l'organisme. En la teràpia holística es considera a l'ésser humà com una unitat del cos, ment i esperit.

Constelacions Familiars

CARLOS SANTILLANA

Les constel·lacions familiars, són una potent eina que et permet abordar de manera
breu, sense necessitat de llargs processos, múltiples assumptes vitals: la família, la parella, la salut
i la malaltia, treball i vocació, diners i pedagogia en l'àmbit escolar, així com l'empresa.

De quina manera puc saber si necessito un treball amb constel·lacions?

Quan alguna cosa ocorre una vegada, és una incidència. Si ocorre dues vegades, és una coincidència. Però si ocorre tres vegades, és una pauta i potser ho podem mirar amb un enfocament sistèmic des de les constel·lacions familiars o organitzacionals.

Què m'ofereix un treball amb constel·lacions?

L'objectiu és intentar revelar i esclarir el que sosté els nostres problemes i ens impedeix avançar.

Obtenir noves comprensions i recursos que ens ajudin a obrir noves solucions.

• És una manera de veure el que ens va passar o ens està passant d'una forma diferent

• Tancar amorosament els temes pendents

•  Identificar dinàmiques que sostenen conflictes actuals

•  Mirar assumptes recurrents

•  Treball i realització personal o professional.

•  Pors i angoixes que ens acompanyen fa temps i ara ja no els vull.

• Presa de decisions d'una forma diferent, tenint en compte el sistema en el qual em trobo.

HORARI

Últim diumenge de cada mes de 10 a 12h

INVERSIÓ:

65€ si vens a constel·lar

10€ si vens com a representant

PRÒXIMA CONTEL·LACIÓ 24 D'ABRIL

Què em trobaré en un taller de Constel·lacions?

En un taller de Constel·lacions Familiars, es reuneixen un grup de persones i qui vol treballar, exposa el seu problema al terapeuta.

Guiat per aquest, tria, entre els participants, a les
persones que representaran als membres de la seva família (o del sistema que es vagi a treballar,
podent ser l'organització, escola, empresa-, etc.).
El terapeuta va acompanyant al client mentre la constel·lació va desenvolupant-se i els representants van interactuant entre ells.

El terapeuta també ajuda als representants
al fet que expressin el que els va succeint, amb frases i amb moviments corporals.
Al final es mostra una imatge, més que de solució o no, es pot veure una imatge de fins
on el terapeuta ha pogut acompanyar al client, sense intenció, sense judici. I és aquest el que
decideix que fer o no amb ella.

"És molt estrany que les persones puguin parlar i escoltar. Molt poques escolten sense parlar. La majoria pot parlar sense escoltar"

Fritz Perls

Ioga Terapèutic

Ioga Terapèutic:

A partir d'un estudi complet de Numerologia, s'orienta a la persona perquè sessió a sessió vagi adquirint més experiència en els exercicis i la meditació dissenyats per a ella. D'aquesta manera s'aconsegueix que la persona estigui alineada amb l'objectiu de la seva vida i que els seus bloquejos a poc a poc es vagin deixant anar.

Després de l'estudi numerològic, la persona tindrà uns exercicis per a fer durant 40 dies, passats aquests dies, es farà un seguiment per a intensificar i completar aquests exercicis fins a arribar a dominar-los per complet.

HORARI:

Les teràpies individuals es faran després de les classes setmanals.

Matins: Dimarts de 11 a 12h

Tardes: Dijous de 18 a 19h.

Navnihal Singh

"La ment és un mirall flexible, ajusta'l, per a veure millor el món"

Reiki

MERCEDES CARICCHIO

Reiki és una tècnica de canalització i transmissió d'energia vital a través de la imposició de mans, que s'utilitza per a obtenir pau i equilibri en tots els nivells: físic, mental, emocional i espiritual. És a dir: harmonitza i equilibra els chakras del teu cos.

Amb aquest mètode ajudem al fet que el nostre cos es trobi més sa, el pensament més calmat i augmentem la nostra energia vital.

Els cinc principis del reiki que tots podem usar:

-Només per avui no m'enutjaré
-Només per avui no em preocuparé
-Només per avui seré agraït
-Només per avui faré el meu treball amb honestedat i integritat
-Només per avui seré amable amb tots els éssers vius.

El Reiki es pot utilitzar per a:

• Alliberar emocions reprimides.

• Augmentar el nostre nivell energètic, proporcionant-nos vitalitat física i anímica.

• Provoca un estat de relaxació molt agradable, reduint o eliminant l'ansietat.

• Alleujar el sofriment físic, mental, emocional o espiritual.

• Ajuda a eliminar l'estrès diari.

• Alleujar migranyes, depressió, dolors menstruals i restrenyiment.

• Ajuda a netejar l'organisme i la ment de toxines.

• Facilita el somni.

“Simplement relaxant-se, estant en silenci, respirant i tenint la sincera intenció d'ajudar a un altre ésser, es crea un espai sagrat. En aquest espai, tot és possible”

Kathleen Prasad.

Coaching

Des del coaching et proposem un camí quan no tens clar  on et vols dirigir en la teva vida. El nostre propòsit és que et sentis bé i descobreixis l'eina com un mètode vàlid enfront dels diversos processos del teu dia a dia:

Quan estàs buscant parella desesperadament i no la trobes, en alguns casos Quan tens dubtes de la teva sexualitat o potser no estàs conforme amb el teu cos.

També t'acompanyem, Quan penses d'una manera i no obstant això et comportes d'una altra totalment oposada.

Alguna vegada t'has quedat bloquejat en un assumpte important? O

Has volgut un canvi i no saps cap a on dirigir-te? Et proposem un camí per a aconseguir-lo. I sobretot Què està ocorrent perquè et valoris de la manera que ho estàs fent?

Organitzem, muntem... Espais, jornades, xerrades, conferències, processos personals singulars i enfocats a l'acció. Com ho fem? Amb serietat, amb humor i amb molta il·lusió.

Simplement deixa't portar!!

CARLOS SANTILLANA