CICLE FORMATIU

ARTS ESCÈNIQUES

CINEMA · ACTING · DANSA · MÚSICA · CANT ·TEATRE MUSICAL·

Endinsa't en la màgia de les arts escèniques amb el nostre cicle formatiu privat, impartit per professionals reconeguts en el sector, i prepara't per brillar a l'escenari i la pantalla.

PRÀCTIQUES

L'apartat de pràctiques en el cicle formatiu d'arts escèniques ofereix als estudiants l'oportunitat d'adquirir experiència pràctica i aplicar els coneixements adquirits en un entorn real. En el nostre centre, oferim la possibilitat de realitzar les pràctiques directament a les nostres instal·lacions, la qual cosa permet als alumnes familiaritzar-se amb l'ambient escènic i treballar de prop amb professionals del sector.

Durant el període de pràctiques, els estudiants seran assignats a diferents projectes i produccions que es desenvolupen al centre. Treballaran en estreta col·laboració amb l'equip artístic i tècnic, participant en assajos, muntatges, funcions i altres activitats relacionades amb la producció escènica.

A més, se'ls proporcionarà l'oportunitat d'explorar diferents àrees de les arts escèniques, com el teatre, la dansa i la música, i participar en diverses disciplines com interpretació, coreografia, disseny d'escenografia o il·luminació, entre altres. Això els permetrà ampliar la seva visió i experiència en el camp de les arts escèniques i descobrir les seves fortaleses i interessos particulars.

Durant les pràctiques, els estudiants rebran supervisió i orientació per part de professionals experimentats, que els donaran feedback i els ajudaran a desenvolupar les seves habilitats i coneixements tècnics. Es promourà l'aprenentatge actiu i el treball en equip, fomentant la participació i la col·laboració entre els alumnes.

En finalitzar el període de pràctiques, els estudiants hauran adquirit una valuosa experiència professional, hauran ampliat la seva xarxa de contactes en l'àmbit de les arts escèniques i estaran millor preparats per a ingressar al món laboral. Les pràctiques al nostre centre ofereixen una oportunitat única per posar en pràctica els coneixements teòrics i desenvolupar les habilitats necessàries per a una carrera d'èxit en les arts escèniques.