CICLE FORMATIU

ARTS ESCÈNIQUES

CINEMA · ACTING · DANSA · MÚSICA · CANT ·TEATRE MUSICAL

Endinsa't en la màgia de les arts escèniques amb el nostre cicle formatiu privat, impartit per professionals reconeguts en el sector, i prepara't per brillar a l'escenari i la pantalla.

Alumnes nous del primer curs:

Els primers 30 candidats qualificats amb millor nota tindran dret a matricular-se. Tots els inscrits hauran d'exercir aquest dret de matrícula en els deu dies hàbils següents a la publicació de la llista definitiva d'admesos. La resta d'aspirants amb nota final aprovada passaran a formar part de la llista d'espera i podran exercir el seu dret de matriculació si, després de transcorreguts els 10 dies hàbils, encara hi ha places disponibles.

PERÍODE DE MATRICULACIÓ:

Del 10 de setembre al 30 de setembre, ambdós inclosos.

La matriculació es podrà dur a terme un cop els aspirants hagin superat la prova d'accés.

LLISTA D'ADMESOS:

La llista d'admesos será publicada al mateix web i s'enviará a través de correu electrónic el diumenge 10 de setembre.

Ruido blanco sobre fondo Negro
PROCEDIMENT DE MATRÍCULA

El procediment de matrícula s'inicia amb la presentació d'aquesta mitjançant el nostre formulari "INSCRIU-TE". Per tal que la teva sol·licitud al cicle formatiu d'arts escèniques sigui vàlida, hauràs d'haver aprovat la prova d'accés que se celebrarà el 9 de septiembre de 2023 i haver superat l'ESO.

El fet de no pagar la matrícula o algun dels fraccionaments en els terminis establerts per GI ESCOLA comporta la suspensió automàtica dels drets de l'alumnat amb els efectes i les condicions establertes en aquesta normativa.

PAGAMENT DE LA MATRÍCULA

Les taxes i preus d'aplicació dels estudis formatius de GI ESCOLA s'aproven anualment pel consell de direcció del centre.

DESCARREGA TOTA LA INFORMACIÓ DE LA MATRÍCULA
DOCUMENT EN CASTELLÀ : PAG 1- PAG 9