ACROBÀCIA I TÈCNICA

BASE TÈCNICA - ELASTICITAT - FLEXIBILITAT - EQUILIBRIS - ACROBÀCIES AÈRES I ESTÁTIQUES  - FIGURES

Aprèn amb atletes d’alt rendiment amb més de 10 anys d’experiència en el sector

La disciplina d'acrobàcia  és una activitat divertida i exigent que aporta molts beneficis saludables. Implica l'equilibri, l'agilitat,  la concentració, la força i coordinació de tot el cos.

Disciplina per tots els nivells: INICIAL - INTERMIG - AVANÇAT

Avui hem estat practicant els ponts i eq
El grup de Kids de Cheers Show assolint

QUE TREBALLEM A LES CLASSES

BASE TÈCNICA:

A totes les sessions els alumnes treballaran exercicis de base clàssica i contemporània per poder tenir la base tècnica de totes les disciplines. És molt important per poder tenir control corporal necessari per realitzar qualsevol moviment.

Exercicis de control corporal, bloqueig del cos, posicions, etc.

ELASTICITAT:

Capacitat d’estirar i contraure els músculs. En el moment que es produeix l’elasticitat, el múscul té la propietat de recuperar la seva forma després d’estar sotmès a una contracció. Això és degut al fet que durant la fase de contracció es fa curt i durant la fase de relaxació s’estira.

FLEXIBILITAT:

Capacitat física que permet realitzar el major recorregut articular. Ens permet realitzar moviments de major amplitud amb alguna part o tot el cos sencer.

EQUILIBRIS:

Exercicis que requereixen una posició concreta del cos per aguantar amb una o poques parts del cos a terra. Requereixen concentració i atenció per poder realitzar l’exercici correctament. Generalment s’aguanta amb les mans. Aquest cas en concret, a part d’augmentar la concentració, l’alumne en realitzar l’exercici en equilibri adquireix un coneixement del cos físic en funcionament denominat palanques, és a dir, saber contrarestar les extremitats i el cap per realitzar l’equilibri.

ACROBÀCIA:

Exercicis gimnàstics i d’habilitat que impliquen equilibri, agilitat, coordinació i molta potència (exercicis avançats). Tipus d’exercicis:

• ESTÀTICS: exercicis amb una postura concreta sense moviment que requereixen equilibri, coordinació i força.

• AÈRIS: combinació d’elements acrobàtics aterrant a terra amb una sola postura que es manté a l’aire un espai de temps breu. Exercicis que necessiten agilitat.

• SENSE FASE AÈREA: exercicis similars als aeris, però sempre hi ha una part del cos en contacte amb el terra. Tots tenen mobilitat, no es queden de forma estàtica en cap moment.

FIGURES:

Resultat d’adoptar una posició concreta, de forma estàtica, ja sigui en equilibri o no, formant una imatge espectacular i vistosa. Aquesta pot estar formada per un grup de persones que estiguin superposades o simplement per una de sola.

Cada alumne obtindrà el diploma expedit pel Gi segons ha realitzat el curs. Així doncs, és obligatori assistir com a mínim al 90% de les classes.

Classes particulars:
Preguntar a Secretaria del Gi Escola