CLASSES ONLINE

Gi Escola ofereix les disciplines online per tots aquells alumnes que ho vulguin o necessitin per seguir formant-se des de qualsevol lloc.

CLASSES ONLINE

Formació: Cheers Show, Teatre Musical, Urban Dance, Música, Instrument

Dirigit a: Baby/Mini, Infantil, Kids, Juvenil, Joves, Professional.

Inici: dilluns 16 de març del 2020 (és un curs de formació continuada, pots inscriure't en qualsevol moment).

Seguiment de l'alumne

Tutories: es realitzaràn tutories amb el professor

Títol: cada alumne obtindrà el diploma expedit pel Gi segons ha realitzat el curs. Així doncs, és obligatori assistir com a mínim al 90% de les classes.

CHEERS SHOW:

La disciplina de Cheers Show consisteix a combinar de forma atractiva la música, el ball i la gimnàstica perquè els espectadors gaudeixin de l'espectacle. Les classes Online es centraran en diferents estils de ball, forma física, exercicis de flexibilitat i elasticitat, equilibris i força.

TEATRE MUSICAL:

El principal d'aquesta disciplina à elaborar un musical que es treballarà durant un curs. Aquest es representarà a un teatre. Podran participar tots els alumnes que ho vulguin, no serà obligatori (mínim un curs treballat). El musical tindrà escenes de ball amb diferents estils des de la dansa clàssica al hip hop, amb interpretació en anglès i molta música i cant mostrat pels mateixos alumnes.

URBAN DANCE:

La disciplina de Danses Urbanes se centra en la creació de rutines i coreografies de diferents estils urbans, amb música urbana, combinant moviments, posicions, formacions, per crear un espectacle.

MÚSICA:

La disciplina de música pot ser en classes particulars (de cant o instrument) o grupals de cant. La finalitat és que mitjançant els gustos de cadascú, es pugui treballar correctament i millorar dia a dia

WhatsApp Image 2020-07-27 at 18.28.04 (1
WhatsApp Image 2020-07-27 at 18.28.04.jp