CICLE FORMATIU

ARTS ESCÈNIQUES

CINEMA · ACTING · DANSA · MÚSICA · CANT ·TEATRE MUSICAL·

Endinsa't en la màgia de les arts escèniques amb el nostre cicle formatiu privat, impartit per professionals reconeguts en el sector, i prepara't per brillar a l'escenari i la pantalla.

castings

Al nostre cicle d'Arts Escèniques, ens enorgulleix oferir als nostres estudiants una oportunitat única de desenvolupar les seves habilitats artístiques i assolir el seu màxim potencial. Per garantir una formació integral i orientada cap a la indústria de l´entreteniment, comptem amb un professorat altament qualificat que té una àmplia experiència en cinema, dansa, televisió i teatre.

El nostre professorat està compost per reconeguts actors i ballarins de cinema i televisió, i destacats professionals teatrals que es troben activament involucrats a la indústria. La seva experiència pràctica i coneixement de primera mà permet transmetre als nostres estudiants els aspectes més rellevants i actualitzats de l'actuació en diferents mitjans.

En col·laboració amb diverses agències de càstings de renom, oferim als nostres estudiants l'oportunitat de participar en càstings reals per a projectes cinematogràfics, televisius i teatrals. Aquestes col·laboracions ens permeten ampliar les oportunitats dels nostres estudiants i connectar-los amb professionals de la indústria.

La nostra xarxa de col·laboració amb agències de càstings permet accedir a una àmplia gamma d'oportunitats, des de produccions locals fins a projectes de renom internacional. Això vol dir que els nostres estudiants tenen la possibilitat de treballar en projectes diversos i enriquidors, expandint així la seva experiència i augmentant les seves possibilitats d'èxit a la indústria de l'espectacle.

WhatsApp Image 2023-04-20 at 22.40.32 (4).jpeg
image-2.png